virtualno
Mario Žižek, predsjednik Uprave Addiko Bank, virtualnu poslovnicu je prezentirao putem holograma / Izvor: Addiko Bank

“Svi pričaju o digitalnoj transformaciji, a mi moderne tehnologije koristimo za poboljšanje poslovanja unutar kuće i, što je još važnije, prema klijentima. Zahvaljujući robotici o ostalim tehnologijama prvi smo u Hrvatskoj omogućili odobravanje gotovinskih kredita u roku od 30 minuta. Zatim smo, 2017., uveli plaćanje putem Vibera, a lani smo otvorili prvu visoko digitaliziranu poslovnicu. Sada s Virtualnom poslovnicom predstavljamo jedinstvenu digitalnu uslugu, koju ne može ponuditi nitko drugi na tržištu”, izjavio je Mario Žižek, predsjednik Uprave Addiko Bank.

Žižek je i prezentaciju virtualne poslovnice odradio bez fizičke prisutnosti u dvorani, putem holograma.

Bankarstvo budućnosti

Rekao je da je riječ o dosad u Hrvatskoj nezamislivom digitalnom procesu, bankarstvu budućnosti, u kojem klijenti online mogu realizirati kredit i otvoriti tekući račun bez dolaska u fizičku poslovnicu, u roku od najviše pola sata.

Za korištenje virtualne poslovnice klijentima su potrebni mobitel, tablet ili računalo s kvalitetnom kamerom, fotografija osobne iskaznice i, ako su klijenti neke druge banke, token matične banke.

Kreditni uvjeti

“Za dobivanje blic kredita građani ne moraju biti nužno naši klijenti, odnosno ne moraju prenijeti svoje račune u Addiko banku. Svim klijentima nudimo istu kamatu, s time da oni koji kod nas imaju otvoren račun mogu dobiti kredit u višem iznosu i s dužim rokom otplate”, kazala nam je Petra Bašić Jantolić, direktorica Upravljanja proizvodima i odnosima s klijentima za građanstvo i mala poduzeća.

U Addiko Virtualnoj poslovnici korisnici mogu aplicirati za Addiko Blic kredit u iznosu od 10.000 do 40.000 kuna i s rokom oplate od 3 do 5 godina, te otvoriti tekući račun.

Kako funkcionira virtualno bankarstvo

Radno vrijeme Virtualne poslovnice radnim danom je od 9 do 22 sata, subotom od 9 do 14 sati, a u Addiko banci najavljuju da će uskoro raditi svih 24 sata “jer se to očekuje”.

Podnositelj kreditnog zahtjeva sami unose podatke koji su potrebni za obradu kreditnog zahtjeva, nakon čega u razgovoru s agentom kontakt centra slijedi video identifikacija. Tada podnositelj dobiva individualni certifikat s jedinstvenim PIN-om i jednokratnom lozinkom, sam tada odabire željeni iznos i rok otplate, a za kraj u slučaju zadovoljavanja uvjeta i odobrenja kredita dobiva Ugovor i svu dokumentaciju koju potpisuje digitalno, te u samo nekoliko klikova dolazi do kredita.

Pročitajte i ovo:
The Banker Addiko proglasio najboljom hrvatskom bankom