konkurenta

Nakon Ubera, koji je u Hrvatskoj probio tržište usluga dijeljenja prijevoza, u Zagrebu je svoju uslugu lansirao i estonski Taxify. Taxify je jedna od najbrže rastućih platformi za prijevoz u 25 zemalja Europi i Africi, a pokrenuta je 2013. godine.

U povodu lansiranja platforme u Zagrebu Taxify je korisnicima dao popust od 50 posto za plaćanje vožnje karticom. Kompanija je objavila da će njezine redovne cijene iznositi šest kuna za početak vožnje, dok će vrijeme vožnje stajati 60 lipa po minuti te 3,6 kuna po kilometru. Svi korisnici u Hrvatskoj vožnju će moći plaćati i gotovinom.

Uber udvostručio cijenu vožnje po minuti

Uber je pak uoči dolaska Taxifyja objavio kako podiže cijenu minute vožnje sa 60 lipa na 1,2 kuna. Startna cijena i dalje ostaje šest kuna, a ne mijenja se ni cijena po kilometru (3,6 kuna). Inače, cijenu po kilometru kompanija je povećala u svibnju, s tri na 3,6 kuna. Uber je, međutim, jučer snizio cijenu prijevoza do zračne luke Franjo Tuđman, s 85 na 70 kuna, ako krećete s južne strane Save, odnosno sa 110 na 95 kuna ako krećete sa sjeverne strane grada.

Nove cijene Uber je predstavio prilikom spajanja usluga uberX i UberSELECT što će, tvrde u Uberu, korisnicima poboljšati uslugu, a vozačima osigurati bolje uvjete rada. Pojasnili su da su pokrenuli program Zaštite za partnere u okviru kojeg svi samostalni vozači, uz besplatno AXA osiguranje, imaju zaštitu od neplaniranih troškova uslijed velikih životnih događanja.

Taxify tvrdi da je pošteniji prema vozačima

“Taxify je pošteniji prema vozačima partnerima te im naplaćuje do 40 posto manje od konkurencije za korištenje platforme, donoseći tako uštede korisnicima i vozačima. Na taj način Taxify stvara veliku mogućnost zarade za vozače te stvara održivu uslugu prijevoza koja je pristupačnija značajnom broju ljudi”, navela je u svom priopćenju estonska kompanija.

konkurenta
Markus Villig / Izvor: Taxify

Daniel Tutić, predstavnik kompanije u Hrvatskoj, poručio je kako vozači mogu očekivati najmanje 10 posto veću zaradu s Taxifyjem u odnosu na konkurenciju.

“Veću zaradu vozačima Taxify omogućava kroz programe lojalnosti u kombinaciji s nižim cijenama za korisnike prijevoza. Fokus naše kompanije oduvijek je pružanje vozačima većeg prihoda po vožnji jer čvrsto vjerujemo kako samo sretni vozači znače i sretne korisnike prijevoza”, izjavio je Tutić.

U Taxifyju ističu kako svoje poslovanje temelje na visokoj učinkovitosti zbog čega mogu naplaćivati manje provizije te da platforma ne uvjetuje ekskluzivnost svojim vozačima partnerima, odnosno ne inzistiraju da rade isključivo s njima.

Tko je Markus Villig

Osnivač i predsjednik Uprave Taxifyja je Markus Villig koji je napravio prvu verziju platforme prije pet godina, kad je imao samo 19 godina. Kao najmlađi predsjednik uprave tehnološke kompanije uvršten je i na Forbesovu 30 under 30 ljestvicu koja donosi mlade i uspješne poduzetnike, a ujedno je i najmlađi osnivač kompanije vrijedne preko milijardu dolara u Europi.

Njegova platforma je jedna od najbrže rastućih platformi za prijevoz u Europi i Africi, s investitorima koji uključuju Daimler, Didi Chuxing, Korelya Capital te suosnivača uspješnog startupa TransferWise Taaveta Hinrikusa.

Pročitajte i ovo:
Želite zarađivati taksiranjem? Razmislite dvaput