Atlantic
Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe

Atlantic Grupa je u prvom polugodištu 2019. ostvarila prihod od prodaje u iznosu od 2,574 milijarde kuna, što u odnosu na isto razdoblje 2018. predstavlja rast od 3,5 posto, objavila je kompanija danas na Zagrebačkoj burzi.

Dobit iz poslovanja (EBIT) iznosi 275,8 milijuna kuna i veća je za 11,3 posto, dok neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 213,5 milijuna kuna i veća je za 13,9 posto, oboje u odnosu na usporedivo prvo polugodište prošle godine.

“Nakon uspješne 2018. godine i u prvom polugodištu ove godine nastavili smo ostvarivati iznimne stope rasta, ponajviše zahvaljujući Argeti, ali i brendovima iz kategorije Pića (Cedevita, Cockta, Donat Mg) te odličnim rezultatima Farmacije i Dietpharma.

Poseban fokus stavljen je na upravljanje robnim markama i ljudskim potencijalima pa posebno vesele uspjesi poput Zlatnog Effieja za Argetu, nagrada Atlantic Grupi kao najboljem oglašivaču u Sloveniji kao i nagrada Atlanticu kao najboljem poslodavcu.

Sve to zasigurno je pridonijelo povjerenju financijske zajednice pa smo tako u prvom polugodištu zabilježili i povijesno rekordnu vrijednost naše dionice”, istaknuo je potpredsjednik Uprave za financije Zoran Stanković.

Atlantic
Zoran Stanković, potpredsjednik Atlantic Grupe za financije

Najviše rasli Argeta, Pića i hrvatsko tržište

Na ukupan rast prihoda od prodaje najviše su utjecala Strateška poslovna područja Delikatesni namazi s rastom od 9,7 posto i Pića s rastom od 3,5 posto.

S 532,7 milijuna kuna prihoda od prodaje i 20,7 posto udjela u ukupnim prihodima Kava se ističe kao najveća pojedinačna kategorija.

U distribucijskom poslovanju sva su tržišta ostvarila rast, a najznačajnije je, čak 11,8 posto, raslo tržište Hrvatske.

U ukupnoj prodaji vlastiti brendovi čine 65,4 posto, brendovi principala u distribuciji 26,1 posto, a ljekarnički lanac Farmacia sudjeluje s 8,5 posto.

U logističko-distribucijski centar investirano 20 milijuna eura

Krajem ožujka Atlantic Grupa je otvorila novi, suvremeno opremljeni logističko-distribucijski centar kraj Velike Gorice, kojim osigurava adekvatnu logističku podršku dugoročnom razvoju distribucijskog poslovanja.

Investicija u izgradnju i opremanje vrijedna oko 20 milijuna eura realizirana je u suradnji s tvrtkom Kamgrad, a u prvoj fazi osiguranje skladišni kapacitet od 30.000 paletnih mjesta, s mogućnošću modularnog širenja u skladu s poslovnim potrebama.

Također, u istom su skladištu implementirani i pušteni u rad tehnološko visoko sofisticirani logistički roboti tvrtke Gideon.

>> Gideon Brothers predstavio prvi hrvatski industrijski robot

Rastu inovacija u segmentu Slatko i Slano doprinijet će novootvoreni suvremeni laboratorij za istraživanje i razvoj u Štarku, a rast kategorije Pića nastavio se lansiranjem novih proizvoda – prvenstveno Cockte Free – i reklamnih kampanja poput Okus generacije CE brenda Cedevita koji obilježava 50 godina postojanja.

Nakon odličnih rezultata ostvarenih širenjem distribucijskog portfelja prošle godine, novi distribucijski ugovori potpisani početkom godine u Makedoniji (Ficosota i Beiersdorf) potvrđuju kontinuirani fokus na razvoj distribucijskog segmenta kompanije.

Istovremeno, Strateško poslovno područje Sportske i aktivne prehrane je u potpunosti dezinvestirano čime je nastavljen proces dezinvestiranja nestrateških poslovnih operacija, navodi se u priopćenju Atlantic Grupe.

Pročitajte i ovo:
ZSE prvi put predstavila hrvatske kompanije američkim investitorima