FMCG

Drugi FMCG Marketing Summit održat će se 10. travnja u Muzeju suvremene umjetnosti, u Zagrebu. Konferencija će donijeti pregled hrvatskog i regionalnog medijskog tržišta te predstaviti istraživanje provedeno među hrvatskim direktorima marketinga.

Svjedoci smo značajnih promjena u poslovnom svijetu, a FMCG tržište uzbudljivo
je i dinamično jer se brzo prilagođava neprekidnim inovacijama. Upravo zato danas govorimo o novim trendovima u marketingu – zapravo susrećemo se s tsunamijem!

Preživjeti u ovom modernom, digitalnom svijetu znači angažirati potrošače više nego ikada. Iz tog razloga donosimo odgovor na pitanje kako postići impozantne rezultate kroz različite marketinške kanale u 2019. godini. Na konferenciji će se predstaviti tvrtke koje su se već prilagodile marketinškom tsunamiju i zahvaljujući tome profitiraju.

Prošlogodišnji marketinški tsunami zahvatio je više od 300 posjetitelja, 11 govornika te 30 partnera i pokrovitelja konferencije koji su svjedočili značajnim promjenama u FMCG sektoru.

“Bilo je vrlo zanimljivo sudjelovati na ovoj konferenciji. Uvijek mi je zadovoljstvo upoznati mlade, energične i pametne ljude koji vuku naprijed. Organizacija je na visokoj razini, a predavanja su vrlo zanimljiva za FMCG sektor”, izjavio je Nicolas Kfuri, Global Branding and Strategy Trainer and Consultant, Kfuri Consulting.

FMCG

Kako to rade agencije, mediji i influenceri

Poslovati digitalno, više nije dovoljno te moramo planirati sljedeće korake, a najbolji poslovni rezultati ostvaruju se kada medijsku strategiju gradimo na temeljima percepcije branda unutar specifičnosti kategorije. Upravo zato otkrit ćemo kako to rade agencije, mediji i influenceri.

“FMCG Marketing Summit 2018. donio je izvrsnu atmosferu te je organizacija bila na iznimno visokoj razini. Ovakvi eventi izuzetno su važne inicijative za regiju jer pridonose edukaciji i razvoju digitalnog marketinga na našem prostoru”, izjavila je Isidora Nikolić, Google Marketing Solutions Adriatics, Google.

O inovacijama i trendovima u FMCG-u koji nas čekaju u 2019. govorit će brojni inozemni i domaći stručnjaci koji će vas nadahnuti i inspirirati.

Na pozornicu će izaći: Nenad Bakić, predsjednik Uprave Varteksa; Adeel Ansari, Senior Manager – Global Digital, Henkel; Damira Golubić, Marketing Manager East Africa, Reckitt Benckiser; Bryan Roberts, Global Insights Director, TCC; Momčilo Radovanović, Agency Development Manager, Google; Andrea Andrassy, kolumnistica i spisateljica; Martin Koprek, medijski direktor, Ascanius Media; Luka Duboković, izvršni direktor i član Uprave BBDO i keynote govornik Christian Majgaard.

Više informacija o FMCG Marketing Summitu pronađite na službenoj web stranici.