HPB
Mato Filipović, Lada Milinović i Tomislav Vuić / Izvor: HPB

Nakon osam mjeseci završena je integracija Jadranske banke u Hrvatsku poštansku banku. Riječ je o jednoj od najbrže provedenih bankarskih integracija u Hrvatskoj, objavio je HPB. Paralelno su pripajanjem provedeno je i restrukturiranja Jadranske banke.

S novih 40 tisuća klijenata Jadranske banke HPB je premašio brojku od 600 tisuća klijenata, ima 12 regionalnih centara, 58 poslovnica i najveću distributivnu mrežu za pružanje bankarskih usluga u Hrvatskoj.

Vuić: Važan korak u stvaranju jake banke u domaćem vlasništvu

“Pripajanje Jadranske banke je važan korak u stvaranju jake banke u hrvatskom vlasništvu. Bogatiji smo za 40 tisuća klijenata i za važno iskustvo. Pojačali smo svoje prisustvo u Dalmaciji što nam je strateški cilj”, izjavio je Tomislav Vuić, predsjednik Uprave HPB-a. Naglasio je da je HPB organskim rastom došla na poziciju šeste po veličini banke u Hrvatskoj, a pripajanje Jabe samo je šlag na torti.

Mato Filipović, čelnik Jadranske banke u proteklih osam mjeseci, rekao je da je Jadranskoj banci nakon sanacije bio potreban vlasnik spreman omogućiti nastavak poslovanja.

“Cilj je bio omogućiti opstanak JABA-e pod krovom najveće banke u hrvatskom vlasništvu i stvoriti uvjete za nastavak jačanja tržišnog položaja HPB-a. U Šibeniku smo osnovali jedan od najvećih HPB-ovih regionalnih centara koji će voditi poslovanje u Šibensko-kninskoj županiji. Kako bi se zadržao što veći broj radnih mjesta, HPB je decentralizirala dio funkcija tako da, uz zaposlenike Regionalnog centra, u Šibeniku nastavljaju raditi i zaposlenici u drugim sektorima”, rekao je Filipović.

IT sektor položio ispit

Lada Milinović, izvršna direktorica Sektora informatike HPB-a, naglasila je kako su pripreme za pripajanje, posebno IT migracija, bile kompleksne te je bio neophodan angažman naših vrhunskih stručnjaka.

“HPB je na ovom primjeru pokazala da u IT segmentu ima resurse za najzahtjevnije poslove i da smo spremni za tehnološko doba za koje su potrebni takvi profesionalci”, rekla je Milinović. Prema ocijeni Mladena Mrvelja, člana Uprave HPB-a odgovornog za Informatiku, Banka je po nekim uslugama ispred konkurencije, a neki određeni digitalni proizvodi predstavljaju inovacije na hrvatskom tržištu. Uspjeh u IT segmentu pripajanja ohrabrio je HPB na stvaranju digitalne banke.

“Povjerenje koje su klijenti Jabe iskazali nastavljajući poslovanje s HPB-om za nas je najveće zadovoljstvo, a imamo povećanje u svim segmentima – stanovništvu, poduzetništvu i lokalnoj samoupravi. Proces integracije za sve nas je bio veliki izazov nakon kojeg imamo uvjete biti još konkurentniji na tržištu”, zaključio je Domagoj Karadjole, član Uprave HPB-a, podsjetivši da je lani Banka ostvarila rekordnu dobit.

Pročitajte i ovo:
HPB najavio pojačano kreditiranje MSP-ova, lani im plasirao oko 2 mlrd kuna