IKEA Hrvatska
Stefan Vanoverbeke, direktor IKEA Hrvatska i glavni direktor IKEA Jugoistočna Europa

Tijekom četvrte godine poslovanja IKEA Hrvatska postigla je rekordne rezultate. Ostvaren je rast prometa od 14,9 posto, a promet internetskom trgovinom veći je gotovo 204 posto u odnosu na isto razdoblje godinu dana ranije.

Ukupno ostvareni promet u IKEA Hrvatska za proteklu poslovnu godinu iznosi više od 680 milijuna kuna, odnosno skoro 90 milijuna eura, priopćili su iz kompanije.

“U usporedbi s ostalim zemljama u kojima poslujemo, Hrvatska je treća u Europi i osma u cijelome svijetu po rastu prodaje, što nas čini izuzetno optimističnima.

Osobito nas raduje što smo u prošloj poslovnoj godini stvorili gotovo 500 novih radnih mjesta. Kao rezultat investicije tvrtke IKEA i švicarske tvrtke Mutschler Outlet Holding AG, u outlet centru Designer Outlet Croatia zaposleno je oko 400 ljudi. Zaposleno je i 98 novih kolega u robnoj kući IKEA Zagreb te u dostavnim centrima u Rijeci, Splitu i Osijeku, čime je ukupan broj zaposlenika u IKEA Hrvatska gotovo 30 posto veći u odnosu na godinu ranije”, istaknuo je Stefan Vanoverbeke, direktor IKEA Hrvatska i glavni direktor IKEA Jugoistočna Europa.

U Hrvatskoj IKEA prodala 13 milijuna proizvoda

Tijekom protekle poslovne godine IKEA je u Hrvatskoj prodala gotovo 13 milijuna proizvoda, od čega je 61,6 posto činio namještaj, a ostalo ukrasi i dodaci za dom.

Robnu kuća IKEA Zagreb posjetilo je 1,8 milijuna kupaca, dok je u istom razdoblju internetska stranica IKEA.hr imala 13,8 milijuna posjeta. Putem internetske kupovine obavljeno je 43.397 narudžbi, od kojih je više od 40 posto dostavljeno putem dostavnih centara u Rijeci i Splitu te Osijeku, koji je otvoren u lipnju 2018.

Otvaranjem dostavnih centara IKEA svoju ponudu želi učiniti još dostupnijom što većem broju ljudi u Hrvatskoj, kažu u IKEA Hrvatska i najavljuju daljnje smanjenje cijene dostave koje su od sada jedinstvene za cijelu zemlju.

Zapošljavanje žena na upravljačkim pozicijama

IKEA se pohvalila i društveno odgovornim poslovanjem kojeg provodi, posebice u području zapošljavanja i odnosa prema radnicima. Tako je već drugu godinu zaredom kompanija proglašena trećim najboljim poslodavcem u Hrvatskoj među velikim tvrtkama.

Ove godine je započela i dugoročnu kampanju ‘Ravnopravnost je bolja za sve’. Jedan od ciljeva je omogućiti jednake prilike zapošljavanja svima, neovisno o rodnim i drugim razlikama, te potaknuti zapošljavanje većeg broja žena na upravljačkim pozicijama. Trenutačno je u tvrtki IKEA Hrvatska 47 posto žena zaposleno na upravljačkim pozicijama.

“Kao rezultat predanosti principima raznolikosti i uključivosti, IKEA je među prvima potpisala Povelju raznolikosti u Hrvatskoj te je osvojila nagradu Indeks DOP za društveno odgovorne politike raznolikosti i zaštite ljudskih prava”, ističe se u priopćenju.