A1 Hrvatska
Jiři Dvorjančanský, predsjednik Uprave A1 Hrvatska / Izvor: AI Hratska

VIPnet se iz telekomunikacijske kompanije transformira u digitalnu, od danas u Hrvatskoj posluje i pod novim imenom (A1 Hrvatska d.o.o.), stare brendove zamijenio je novi (A1), pod kojim će nastupati sve članice Telekom Austria Grupe, najavili su iz druge najveće telekom kompanije koja posluje u Hrvatskoj.

“Iza promjene našeg branda i naziva tvrtke stoji puno veća strateška promjena koja će utjecati na sve segmente našeg poslovanja”, kazao je Jiři Dvorjančanský, predsjednik Uprave A1 Hrvatska, na današnjoj konferenciji za novinare na kojoj je među ostalim najavio investicije kompanije u visini 300 milijuna eura do 2021. godine.

A1 najavio veliko širenje super brzog interneta

Najveći dio najavljenih investicija odnosi se na ulaganja u infrastrukturu te u razvoj nove tehnologije. Dvorjančanský je kazao da već sada unutar tvrtke imaju velike istraživačke centre i razvoj robotike, te da su počeli surađivati s nekoliko startupova u Hrvatskoj. U razvoju novih tehnologija otvoreni su, dodaje, i za suradnju s hrvatskim sveučilištima, prije svega u Zagrebu i Rijeci.

“Imamo vrlo jasnu ideju kako Hrvatsku pretvoriti u digitalnog lidera i odlijepiti je s dna ljestvice DESI indeksa“, rekao je Dvorjančanský. Dodao je da se nova ponuda temelji na brzom pristupu internetu, cloudu, ekskluzivnim sadržajima, pametnom domu, superračunalu, big dati, umjetnoj inteligenciji i robotizaciji.

Naglasio je da se današnje potrebe korisnika ne mogu zadovoljiti bez najmodernije infrastrukture poput optike, mreže nove generacije i 5G tehnologije.

Također žele, dodao je, do 2021. sadašnjih 500 tisuća kućanstava u Hrvatskoj sa super brzim internetom povećati na 1,2 milijuna.

Na mailove će odgovarati roboti

“Već sada nudimo sve konvergentne usluge, mobilnu, fiksnu, podatkovnu, ICT cloud i dr. te želimo biti partner u digitalnoj transformaciji hrvatskog društva i gospodarstva”, kazao je Dvorjančanský naglasivši da će ubuduće već naglasak staviti na razvoj B2B segmenta i povećanje sigurnosti koje očekuju poslovni korisnici.

Jedan od prvih dijelova kompanije koji će biti podvrgnuti robotizaciji je call centar čiji korisnici mogu očekivati da će im vrlo brzo na mailove odgovarati roboti. Drugi segment razvoja vezan je uz mašinsko predviđanje ponašanja korisnika.

Prebacivanje svih korisnika na A1 brend počelo je u ponoć 1. listopada, a iz kompanije poručuju da korisnici ne moraju brinuti o tim promjenama jer će njihovi brojevi, mail adrese i ostale usluge koje su koristili kod Vipneta automatski prebaciti na A1. Promjena nema ni za poslovne korisnike.

Na razini cijele Telekom Austria Grupe očekuje da će novi brend A1 dodatno osnažiti njihovu poziciju na europskom telekom tržištu te da će svim korisnicima donijeti prednosti kroz razne usluge i rješenja koji uključuju robotizaciju, umjetnu inteligenciju, drugačije call centre, smart home rješenja i druge digitalne usluge.

Pročitajte i ovo:
HT najavio 1,4 milijardi kuna investicija, pod uvjetom da država sreže namete
Digitalna transformacija: Na dvije kune investicija telekomi državi plate kunu nameta