hpb
Predsjednik Uprave HPB-a Tomislav Vuić sa suradnicima / Izvor: HPB

Hrvatska poštanska banka za 2019. najavila je dovršetak pripajanja Jadranske banke, značajan iskorak u suradnji s Hrvatskom poštom, daljnji rast na tržištu te brže, jednostavnije i jeftinija usluge za klijente.

“Misija Hrvatske poštanske banke je stvarati uvjete za bolji život u Hrvatskoj. Kao banka u domaćem vlasništvu želimo na najbolji način brinuti o klijentima, dioničarima i zajednici. Možda je neobično da to kažemo, ali dovoljno smo veliki da to možemo napraviti”, izjavio je Tomislav Vuić, predsjednik Uprave HPB-a na današnjoj konferenciji za novinare.

Kao i ostale banke i HPB najavljuje agresivnije razvijanje digitalnih kanala poslovanja i nastavak ulaganja u digitalnu transformaciju, kao preduvjet dugoročne uspješnosti i održivosti.

“U prvih devet mjeseci 2018. imali smo 123,4 milijuna kuna neto dobiti, a operativna dobit iznosila je 239 milijuna kuna.

Građani i mali poduzetnici u fokusu HPB-a

Nastavlja se rast volumena i broja klijenata u poslovanju s građanima i malim poduzetnicima. Uz državu i velike poslovne subjekte, to su naši strateški segmenti klijenta i spremni smo im nuditi cjenovno konkurentne proizvode prilagođene hrvatskom tržištu”, rekao je Vuić.

Dio strategije HPB-a je i dokapitalizacija banke. Prema Vuićevoj ocjeni, HPB ima dovoljno kapitala za planirani organski rast. “On će biti zamjetan, no ne i pretjeran”, izjavio je Vuić. U HPB-u se ne pribojavaju ni sve oštrije konkurencije na financijskom tržištu, ne samo od strane banaka nego i od ostalih institucija koje su zahvaljujući liberalnijoj regulativi dobile pristup domaćem financijskom tržištu.

Jačanje pozicije u Dalmaciji

Podsjećaju da je u tijeku pripajanje Jadranske banke s kojom HPB jača poziciju na tržištu Dalmacije. Završetkom integracije broj klijenata će im porasti za oko devet posto. Sada kao klijente imaju oko 570 tisuća građana i 8.000 poduzeća.

“Kao jedina veća banka u hrvatskom vlasništvu sa stabilnom bazom klijenata, sve bržim rastom broja radno aktivnih klijenata i korisnika digitalnih usluga, suradnjom s izvoznicima i propulzivnim industrijama, uz najveću distributivnu mrežu i činjenicu da privlačimo sve bolje kadrove na tržištu, spremni smo za nastavak uspješnog poslovanja”, poručuju iz HPB-a.